r40banner_08.jpg
Golden Rally Show: Κάθε αρχή και …δύσκολη! Εκτύπωση E-mail
Γράφει ο Απόστολος Παλάτος, Photo: Golden Rally Show   
21.12.14
grs_zahos.jpg Ολοκληρώθηκε την Κυριακή νωρίς το απόγευμα το διήμερο-γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού που διοργανώθηκε στο χώρο στάθμευσης του ΟΑΚΑ. Βέβαια, η γιορτή δεν εξελίχθηκε όπως ήταν σχεδιασμένη, καθώς ορισμένες ελλείψεις της οργάνωσης άφησαν μια γλυκόπικρη γεύση σε πληρώματα και θεατές. Τέλος καλό όμως με τα πληρώματα να δηλώνουν ενθουσιασμένα από αυτόν τον πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα, αγώνα.
grs_anapolio.jpg Στο αγωνιστικό σκέλος, ταχύτεροι και αποφασισμένοι εμφανίστηκαν οι Ν.Ζάχος-Η.Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer Evo VI). Ο πρόσφατος θριαμβευτής του Ράλλυ Παλάδιο, πραγματοποίησε τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο προκριματικά περάσματα, ενώ στον τελικό «πυροβόλησε», μην αφήνοντας κάποιο περιθώριο αμφισβήτησης. Μακάρι οι εμφανίσεις του 36χρονου οδηγού στους αγώνες να είναι πιο συχνές τη νέα χρονιά, γιατί ο χώρος τον χρειάζεται. Πίσω του τερμάτισαν οι Γ. Αναπολιωτάκης-Α. Χαλκιαδάκης με το εντυπωσιακό Seat Ibiza Kit Car Evo 2. Το πλήρωμα από την Κρήτη έκανε ένα λαθάκι στον τελικό που του στοίχισε κάτι καλύτερο από τη διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γ. Καμμένος-Α.Παπαρινόπουλος με Subaru Impreza STi N9. Ο οδηγός στην επάνοδό του στο αριστερό μπάκετ μετά από καιρό αποτέλεσε μία από τις ευχάριστες εκπλήξεις του διημέρου. Στην τέταρτη θέση βρέθηκαν οι Μ.Αλεξανδρής-Α.Βίγκος, οι οποίοι οδήγησαν εντυπωσιακά το Peugeot 206 RC, τόσο το Σάββατο, όσο και την Κυριακή. Το πλήρωμα από την Πελοπόννησο των Χ.Αυγερόπουλου-Π.Παπανδρέου (Peugeot 106 S16) οδήγησε επιθετικά το διήμερο και δικαίως τερμάτισε στην πέμπτη θέση της γενικής. Ο φαντάρος Πάνος Ισμαήλος ήρθε, οδήγησε, κέρδισε την κατηγορία του και επιστρέφει …στη σκοπιά. Καθοδηγούμενος από το Νίκο Μουζάκη έδειξε πως βρίσκεται σε καλό δρόμο, στην πρώτη του επαφή με αυτοκίνητο της κατηγορίας N. Έβδομοι και συνάμα πρώτοι στην κατηγορία Ε τερμάτισαν οι Γ.Κουρνιάτης-Ι.Ταχτάς με Ford Escort RS 2000, ξεσηκώνοντας τα πλήθη με τη θεαματική οδήγησή τους. Οι Β.Ζάχος-Β.Ασπόμουγγος (Citroen C2 R2) εντυπωσίασαν το διήμερο, τερματίζοντας τελικά στην όγδοη θέση, εμπρός από τους Καραθανάση-Καπράλο με Opel Astra F. Η δεκάδα έκλεισε με τους Κρητικούς Σταυρακάκη-Μεγαλακάκη με το Suzuki Swift GTi που χρησιμοποιεί την τελευταία δεκαετία ο οδηγός.

Στο οργανωτικό κομμάτι τώρα, οπως προείπαμε, η γιορτή δεν κύλησε όπως αναμενόταν. Το γεγονός πως ένα τέτοιο εγχείρημα διοργανώνεται για πρώτη φορά στη χώρα μας, δίνει ένα ελαφρυντικό στους διοργανωτές, αν και αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για τα σοβαρά λάθη που διακρίναμε το διήμερο. Πιο συγκεκριμένα, το μεσημέρι του Σαββάτου, ο αγωνιζόμενος Σωτήρης Κυριαζής ένιωσε αδιαθεσία με αποτέλεσμα να χάσει τις αισθήσεις του. Οι εκκλήσεις που ακούγονταν από το μεγάφωνο επί ώρα για να εμφανιστεί ο γιατρός του αγώνα, μόνο αστείες μπορούν να χαρακτηριστούν. Τελικά, ούτε γιατρός αλλά ούτε και ασθενοφόρο υπήρχε στο χώρο. Και όλα αυτά σε ένα χώρο που τελούνται αγώνες αυτοκινήτου και τα ατυχήματα είναι πολύ εύκολο να συμβούν. Ο Βασίλης Σουσώνης, γιατρός στο επάγγελμα και θεατής του αγώνα περνούσε τυχαία από το σημείο και έσπευσε να βοηθήσει με τα ιατρικά σύνεργα που είχε μαζί του. Ύστερα από διακοπή μίας ώρας, δύο ασθενοφόρα ήρθαν στο χώρο και ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά. Κανονικά μέχρι τις 16.15 βέβαια, όπου ενώ το πρώτο σκέλος βρισκόταν σε εξέλιξη, η αστυνομία έδωσε εντολή για διακοπή του αγώνα, για λόγους κοινής ησυχίας. Σαφέστατα, η οργάνωση δε μερίμνησε για αυτό το σημαντικό ζήτημα και λογάριασε χωρίς τον ξενοδόχο. Σαν να μην έφτανε αυτό, η εκδήλωση το Σάββατο το βράδυ ολοκληρώθηκε με 3 ώρες σχεδόν καθυστέρηση και με την τέλεση του ενός εκ των δύο σκελών. Την Κυριακή, η κατάσταση ήταν καλύτερη, καθώς με εξαίρεση την αποχώρηση των αυτοκινήτων ντριφτ και την αναβολή αυτού του event, η ροή ήταν σε γενικές γραμμές ομαλή, ύστερα από τον επαναπρογραμματισμό που έκανε η οργάνωση. Βέβαια, ο τελικός διεξήχθη άρον-άρον με τους αγωνιζόμενους να κάνουν μόνο δύο γύρους αντί για τρεις, όπως ανέγραφε ο κανονισμός. Εκτός αυτού, το να φωνάζουν οι υπεύθυνοι με …απειλητικό ύφος τους αγωνιζόμενους να βρίσκονται στη γραμμή της εκκίνησης, μόνο άγχος γέμισε τα πληρώματα, τα οποία δεν το χάρηκαν όπως έπρεπε.

Στο κομμάτι των θεατών τώρα, παρά το γεγονός πως η οργάνωση προέβαλλε αρκετά τον αγώνα, κάνοντας πρωτόγνωρες κινήσεις για τα ελληνικά δεδομένα, δε συγκεντρώθηκε ο αναμενόμενος κόσμος. Το γεγονός όμως πως οι εξέδρες που είχαν τάξει οι οργανωτές δε μπήκαν ποτέ, σε συνδυασμό με το ότι τα ασφαλή σημεία για θέαση ήταν λίγα, μας γεννάει ερωτήματα. Μήπως ο αγώνας πρέπει να φιλοξενηθεί σε έναν φιλικότερο για το θεατή χώρο που θα επιτρέψει σε εκατοντάδες και γιατί όχι χιλιάδες κόσμου να απολαύσει με ασφάλεια τους κορυφαίους οδηγούς αγώνων; Όλα αυτά είναι ερωτήματα στα οποία χρειάζεται να απαντήσει με τις πράξεις της η οργάνωση τη νέα χρονιά.

Ο αγώνας όμως εκτός από τα παραπάνω δυσάρεστα γεγονότα, περιελάμβανε και ευχάριστες εκπλήξεις. 60 τυχεροί είχαν τη δυνατότητα να βρεθούν δίπλα σε κορυφαίους οδηγούς (Τάσο «Ιαβέρη», «Στρατισίνο», Παναγιώτη Φαμπιάτο, Δημήτρη Παπανδρέου, Σταμάτη Κατσίμη και Θωμά Παπαπάσχο) και να συνοδηγήσουν μαζί τους. Παράλληλα, η ζωντανή σύνδεση που είχε ο Alpha TV καθώς και τα πλάνα που θα μεταδώσει ο ΟΤΕ TV μόνο μπροστά μπορούν να πάνε το σπορ στη χώρα μας. Στα συν πρέπει να συμπεριλάβουμε και την παρουσία σημαντικών προσώπων στην απονομή, καθώς οι Σταμάτης Κόκκοτας (πρώην οδηγός ταχύτητας και τραγουδιστής), Κωστής Στεφανής, «Στρατισίνο», «Ιαβέρης» και Γιώργος Ραφτόπουλος απένειμαν τα κύπελλα στους θριαμβευτές. Ξεχωριστή νότα έδωσαν και τα Show Car, τα οποία χωρίς το άγχος των χρονομέτρων προσέφεραν όμορφο θέαμα.

Σε γενικές γραμμές, η πρώτη αυτή απόπειρα γιορτής μπορεί να θεωρηθεί ικανοποιητική. Οι οργανωτές καλούνται να καθίσουν στο τραπέζι και να λύσουν τα αρκετά προβλήματα που δημιουργήθηκαν φέτος, προκειμένου τη νέα χρονιά αυτή η γιορτή να γίνει θεσμός και να καθιερωθεί, γιατί πραγματικά ο ελληνικός μηχανοκίνητος αθλητισμός έχει ανάγκη από τέτοιου είδους εκδηλώσεις. Και του χρόνου!

pdf Αποτελέσματα 
grs_atmo.jpg
grs_podium.jpg
 
Σχόλια (0)Add Comment

Γράψτε σχόλιο
Πρέπει να συνδεθείτε για να στείλετε ένα σχόλιο. Παρακαλώ καταχωρήστε λογαριασμό εάν δεν έχετε έναν.

busy
Τελευταία ανανέωση ( 30.12.14 )
 
< Προηγ.   Επόμ. >
© 2017 R40.gr - Ράλλυ στον 40ο παράλληλο
Κατασκευή Ιστοσελίδας : AKtoWEB.com