r40banner_02.jpg
Ανακοίνωση της ΕΛΟΑΑΜ σχετικά με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο Εκτύπωση E-mail
Γράφει ο Νίκος Γκάλφας   
12.02.13
 Η ΕΛΟΑΑΜ και η ΟΜΑΕ, τον Μάιο του 2012, συμφώνησαν να συνενωθούν σε μία ομοσπονδία η οποία στη συνέχεια θα αναγνωρισθεί από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Το Νοέμβριο του 2012, συμφωνήθηκε από τις δύο ομοσπονδίες να προχωρήσουν σε κοινή προκήρυξη αγώνων αυτοκινήτου και καρτ για το 2013 έως ότου ολοκληρωθούν οι διαδικασίες συνένωσης και αναγνώρισης της νέας ομοσπονδίας από την ΓΓΑ. Σημειώνουμε τον καταλυτικό ρόλο που διαδραμάτισαν στις διαβουλεύσεις μεταξύ των ομοσπονδιών, τα στελέχη του τμήματος αγωνιστικού αθλητισμού της ΓΓΑ.

Σε αυτή τη διαδικασία της κοινής προκήρυξης των δύο ομοσπονδιών μας, η ασφάλιση θα παρείχετο από την ΕΛΠΑ σε συνέχεια του ασφαλιστηρίου συμβολαίου που η ΕΛΠΑ είχε συνάψει με ασφαλιστικές εταιρείες και έχουν διάρκεια από τον Ιούνιο του 2012 έως τον Ιούνιο του 2013. 

Τις προηγούμενες ημέρες σε επαφή που είχαμε με τον πρόεδρο της ΟΜΑΕ, ενημερωθήκαμε προφορικά για την άρνηση της ασφαλιστικής εταιρείας που έχει συμβληθεί με την ΕΛΠΑ, να συνεχίσει να εξυπηρετεί το εν λόγω ασφαλιστήριο συμβόλαιο, λόγω ληξιπρόθεσμου ανεξόφλητου υπολοίπου 110.000 ευρώ!!!!

Διευκρινίζουμε προς ενημέρωση όλων, ότι τα ασφαλιστήρια συμβόλαια, διαχρονικά εξυπηρετούνται από τις οικονομικές εισφορές των αγωνιζομένων μέσω των παραβόλων έκδοσης αγωνιστικών αδειών και των παραβόλων συμμετοχής σε αγώνες, όπου το 35‐40% εισπράττεται από την ΕΛΠΑ δια μέσου του εκάστοτε οργανωτή, καθώς επίσης και των παραβόλων των αγωνιστικών και ιστορικών πινακίδων κυκλοφορίας.

Για τα ανωτέρω έσοδα που εισπράττει η ΕΛΠΑ επί δεκαετίες, ποτέ έως τώρα δεν υπήρξε απολογισμός, όπως είχε υποχρέωση, ώστε τυχόν πλεόνασμα κάθε έτους να έχει και ανταποδοτικό χαρακτήρα προς τους αγωνιζόμενους.

Εάν τα ανωτέρω ισχύουν, η ΕΛΠΑ καθίσταται πλήρως αναξιόπιστη σαν «φορέας» διαχείρισης του αθλήματος στην Ελλάδα, πέρα από τις δικαστικές αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου και του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών που αφορούν το θεσμικό πλαίσιο του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας. Επιπλέον δε, τίθεται θέμα αξιοπιστίας της ΕΛΠΑ στη FIA (Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου), διότι η πρώτη και κορυφαία παροχή του επίσημου φορέα του αθλήματος σε ένα ανεπτυγμένο Ευρωπαϊκό κράτος, είναι η ασφάλεια και η ασφάλιση των εμπλεκόμενων.

Εφόσον ο «φορέας» στη χώρα μας δε μπορεί να εξασφαλίσει τις παραπάνω παροχές και μάλιστα με χρήματα τα οποία έχει ήδη εισπράξει, δεν υπάρχει άλλος τρόπος λειτουργίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού από την ανάληψη της οικονομικής διαχείρισης από τις ομοσπονδίες μας και στο άμεσο μέλλον από την επικείμενη, συνενωμένη και αναγνωρισμένη από τη ΓΓΑ νέα ομοσπονδία μας.

Η διαφάνεια της οικονομικής διαχείρισης, εξασφαλίζεται στο μέλλον, από τον αθλητικό νόμο 2725/99 και τις απολύτως σαφείς διατάξεις του. Στην κατεύθυνση αυτή, η ΕΛΟΑΑΜ θα παράσχει κάθε πληροφορία από τις μέχρι στιγμής ενέργειες που έχει κάνει για την εξεύρεση ασφαλιστηρίου και είμαστε βέβαιοι ότι με τις αντίστοιχες ενέργειες της ΟΜΑΕ θα δοθεί λύση στο κορυφαίο θέμα της ασφάλισης των αγώνων.

Καλούμε όλους τους εμπλεκόμενους στο μηχανοκίνητο αθλητισμό καθώς και την πολιτεία η οποία σκανδαλωδώς έχει ευνοήσει την ΕΛΠΑ επί δεκαετίες, να πάρουν επιτέλους σαφή θέση.

Για το ΔΣ της ΕΛΟΑΑΜ
Δημήτρης Μιχελακάκης, Πρόεδρος
Γιάννης Μεσημέρης, Γ. Γραμματέας

 
< Προηγ.   Επόμ. >
© 2017 R40.gr - Ράλλυ στον 40ο παράλληλο
Κατασκευή Ιστοσελίδας : AKtoWEB.com