r40banner_02.jpg
15n Ανάβαση Ζαγκλιβερίου - Aνατροπή και νίκη για τον Αντώνη Αθυμαρίτη! Εκτύπωση E-mail
Γράφει ο Τάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: Aνδρέας Αποστολίδης, Αγγελόπουλος Πασχάλης   
03.07.11
01athimaritis.jpg Με μια μεγάλη ανατροπή και νίκη για την γενική κατάταξη του αγώνα ολοκληρώθηκε πριν λίγη ώρα η 15η Ανάβαση Ζαγκλιβερίου που διοργάνωσε η λέσχη του ΑΟΘ. Ενώ όλα έδειχναν ότι ο Λεωνίδας Κύρκος με το Ford Escort RS Coshworth έχει δημιουργήσει διαφορά "ασφαλείας" μετά το τέλος του 1ου σκέλους και με την εγκατάλειψη του Μάριου Ηλιόπουλου με ίδιο αυτοκίνητο στο ίδιο σκέλος που φάνταζε ως ένα από τα φαβορί, κάπου εκεί ο Αντώνης Αθυμαρίτης με την Lancia Delta Integrale είχε διαφορετική γνώμη όσον αφορά το 2ο σκέλος. Με ένα καταπληκτικό χρόνο σε αυτό (που ήταν και ο καλύτερος χρόνος της ημέρας) κατάφερε να καλύψει την διαφορά των 3''59 που τον χώριζαν από τον Λεωνίδα Κύρκο και να πάρει τη νίκη στην γενική και την ομάδα Ε για μόλις 8 εκατοστά του δευτερολέπτου!

Ενημέρωση

Την 3η θέση στην κατηγορία και την νίκη στην ομάδα εώς 2 λίτρα κατέκτησε ο Μίλτος Ανδρεάδης με το VW Golf MKII που στο 2ο πέρασμα βελτίωσε αρκετά τον χρόνο του και τερμάτισε λιγότερο από 2 δέκατα εμπρός τον Δημήτρη Μανωλόπουλο με το εντυπωσιακό Renault 5 Turbo Maxi και κάτι περισσότερο από 6 δέκατα εμπρός από τον Θανάση Κουρνιάτη με Ford Escort MKII RS 2000 που πήρε την 2η θέση στην ομάδα εώς 2 λίτρα. Την 3η θέση στην ομάδα κατέκτησε ο Λάζαρος Σκουλαριώτης με BMW E30.

Στην κατηγορία Α δεν έγινε μάχη για την 1η θέση. Ο Χρήστος Παπαχριστόπουλος μόλις στον 2ο αγώνα του με το Opel Corsa S1600 κατάφερε να γράψει πολύ καλούς χρόνους και να πάρει μια εύκολη νίκη κερδίζοντας παράλληλα και την ομάδα εώς 2 λίτρα. Στην 2η θέση της κατηγορίας και τις ίδιας ομάδας βρέθηκε ο Νίκος Παυλίδης με το Citroen DS3 R3T ενώ στην 3η θέση της κατηγορίας και της ίδιας ομάδας τερμάτισε ο Γιάννης Τασιόπουλος με Citroen Saxo VTS.

Nικητής στην ομάδα Ν αναδείχτηκε ο πρωτοεμφανιζόμενος Πέτρος Φύκατας με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX εμπρός από τον Διαμαντή Τσαμπάζη με Mitsubishi Lancer RS Evolution X και τον Θανάση Κρέτσα με Peugeot 106. O τελευταίος πήρε και την 1η θέση για την ομάδα εώς 2 λίτρα στην οποία τον ακολούθησαν ο Κώστας Αναγνωστάκης με Suzuki Swift και ο Γιώργος Ζαχαριάδης με Peugeot 106 S16.

Στην κατηγορία Formula Saloon είχαμε μόλις 1 συμμετοχή αυτή του Σπύρου Χαβενετίδη με Peugeot 106 S16.

Oι κλάσεις οι οποιες προσμέτρησαν ήταν οι εξής. Η Ε/11 στην οποία το πόντιουμ συμπληρώθηκε από τους ήδη αναφερθέντες 3 πρώτους της ομάδας Ε εώς 2 λίτρα. Στην Α/6 τον νικητή Γιάννη Τασιόπουλο ακολούθησαν οι Σάκης Τρατσέλας με Peugeot 106 S16 και ο πρωτοεμφανιζόμενος Κώστας Καρλιώτης με Peugeot 106 S16. Στην Α/7 τον νικητή Νίκο Παυλίδη ακολούθησαν οι Στέλιος Θωμόπουλος με Renault Clio Williams και Γιώργος Κοσμόπουλος με Renault Clio Sport. Tέλος στην Ν/2 και πάλι συμπληρώθηκε από τους οδηγούς που επικράτησαν στην ομάδα εώς 2 λίτρα της κατηγορίας Ν. 

Στον αγώνα συμμετείχαν και 3 γυναίκες οδηγοί οι οποίες όλες τους κατάφεραν να τερματίσουν τον αγώνα με ταχύτερη εκ των 3, την Diana Stoyanova με Citroen Saxo VTS, μια συμμετοχή από την γειτονική Βουλγαρία.

Στους άτυχους της ημέρας, εκτός από τον Μάριο Ηλιόπουλο, θα βρούμε, τον Σταμάτη Κατσίμη με Honda Civic που εγκατέλειψε στο 1ο σκέλος, τον Θανάση Τσιτσιγιάννη με Citroen Saxo VTS, και τον Γιώργο Ξενοκώστα με Peugeot 106 που και αυτοί εγκατέλειψαν στο 1ο σκέλος.

Οργανωτικά ο ΑΟΘ και πάλι κράτησε πολύ ψηλά τον πήχη καθώς προσπάθησε και φιλοξένησε άψογα τόσο τους αγωνιζόμενους που συμμετείχαν στον αγώνα όσο και τους θεατές που βρέθηκαν στο βουνό για να παρακολουθήσουν τον αγώνα παρέχοντας ευκολίες και στους μεν και στους δε πρωτοφανής για τα Ελληνικά δεδομένα, όπως τον μπουφέ με εδέσματα και αναψυκτικά στο τέλος της ε.δ. για τους αγωνιζόμενους (εντύπωση έκανε ότι μοίρασαν στους αγωνιζόμενους και αναμνηστική πετσέτα του αγώνα για να σκουπίζουν τον ιδρώτα τους στο τέλος του κάθε σκέλους)  ενώ και πάλι πρέπει να αναφέρουμε τις τέντες και δίχτυα που τοποθετήθηκαν σε πολλά σημεία της ε.δ. ώστε οι θεατές να προστατεύονται από τον δυνατό ήλιο!

Το μοναδικό μείον της όλης ημέρας, η μεγάλη καθυστέρηση μετά την έξοδο του Ηλιόπουλου, μέχρι να απομακρυνθεί το αυτοκίνητο από το σημείο, που ταλαιπώρησε αρκετά αγωνιζόμενους και θεατές που όμως από ότι φαίνεται ήταν αναγκαία καθώς είχε ξεκολλήσει ο εμπρός τροχός από το αυτοκίνητο και ήταν πολύ δύσκολη η γρήγορη μετακίνηση του χωρίς να γίνει περαιτέρω ζημιά σε αυτό.

Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν για ακόμα έναν αγώνα, σε ολόκληρο το team του Ράδιο ΣΟΑΑΒΕ που και πάλι, εθελοντικά!, κράτησε πολύ ψηλά τον πήχη της ζωντανής ενημέρωσης για όσους δεν βρέθηκαν στο βουνό με εικόνα, σχολιασμό και δηλώσεις από τους αγωνιζόμενους καθ' όλη την διάρκεια του αγώνα.  

Σχόλια (0)Add Comment

Γράψτε σχόλιο
Πρέπει να συνδεθείτε για να στείλετε ένα σχόλιο. Παρακαλώ καταχωρήστε λογαριασμό εάν δεν έχετε έναν.

busy
Τελευταία ανανέωση ( 04.07.11 )
 
< Προηγ.   Επόμ. >
© 2017 R40.gr - Ράλλυ στον 40ο παράλληλο
Κατασκευή Ιστοσελίδας : AKtoWEB.com