r40banner_05.jpg
Επικράτηση Μπατσάρα jr στο 15ο Ράλλυ Σπριντ Κοζάνης Εκτύπωση E-mail
Γράφει ο Νίκος Γκάλφας, Φωτογραφίες: Πασχάλης Αγγελόπουλος   
07.06.11
ΜΠΑΤΣΑΡΑΣ Το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδας συνεχίστηκε με τον αγώνα της Κοζάνης που διοργανώθηκε για 9η χρονιά στο Βελβεντό. Ο αγώνας έγινε με πολύ καλό καιρό αλλά και πολύ ζέστη προς το τέλος και έτσι είδαμε και πάρα πολλούς θεατές στα γνωστά σημεία της διαδρομής. Εκκίνηση πήραν 27 αυτοκίνητα για να ανέβουν την ειδική των 12 χλμ και τον καλύτερο χρόνο στη γενική που μετρά για το Κύπελλο, πήραν οι Δημήτρης και Κατερίνα Μπατσάρα με το Lancer Evo 8 που τους είδαμε και στο Ράλλυ Φίλιππος, παίρνοντας και τη νίκη στη μεγάλη κατηγορία.
ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΠΑΤΣΑΡΑΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
ΠΑΥΛΙΔΗΣ
ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
ΣΑΝΙΔΑΣ
ΓΚΑΛΦΑΣ
ΚΥΠΑΡΙΣΣΑΣ
ΜΑΥΡΙΔΗΣ
ΠΑΡΧΑΡΙΔΗΣ
ΓΕΩΡΓΑΚΑΣ

Τη δεύτερη θέση πήραν οι Δημήτρης και Θωμάς Μανωλόπουλος με το Renault 5 Turbo που στο δεύτερο σκέλος έπιασαν σχεδόν το χρόνο του νικητή. Τρίτοι ήταν οι... γονείς Μπατσάρα που συμμετείχαν με το 3άρι Evo της οικογένειας το οποίο και γνώριζαν ότι έχει πρόβλημα στο μοτέρ. Έτσι έκαναν έναν αγώνα για τη συμμετοχή και καμάρωσαν τα παιδιά τους να παίρνουν τη νίκη με το... καλό αυτοκίνητο.

Στα δίλιτρα νικητές ήταν οι Γιάννης και Βαγγέλης Κωσταντινίδης με το Citroen ZX Volcan που μάλιστα είχαν τον καλύτερο χρόνο ημέρας στο πρώτο σκέλος! Η επίδοση τους όμως δεν ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο, αφού ένα πρόβλημα στα πίσω φρένα που ήταν κολλημένα σε όλο το δεύτερο σκέλος κόστισε σε χρόνο αλλά ευτυχώς όχι στη νίκη της κατηγορίας τους. Το νέο αυτοκίνητο είναι σαφώς καλύτερο σε χρόνο από το προηγούμενο όπως δήλωσε και ο οδηγός.
Τη δεύτερη θέση πήραν οι Παυλίδης - Κυρλαγκίτση με το εντυπωσιακό και.. σύγχρονο Citroen DS3 R3T που ομολογουμένως τράβηξε τα περισσότερα βλέμματα στον τεχνικό έλεγχο μέσα στην πλατεία του Βελβεντού. Το αυτοκίνητο κόσμημα των αγώνων στη Βόρεια Ελλάδα έκανε ένα απροβλημάτιστο αγώνα και ο οδηγός φαίνεται να ετοιμάζεται για τις μεγάλες διοργανώσεις που έπονται.

Την τρίτη θέση στο βάθρο πήραν οι Παπαβασιλείου - Τσουτσοπούλου με το VW Golf που έκαναν ένα εντυπωσιακό χρόνο στο 2ο πέρασμα, τον 3ο καλύτερο του σκέλους!

Την τέταρτη θέση πήραν οι Καραγκιοζόπουλος - Σερσέμης με Seat Ibiza και ακολούθησαν οι Κοσμίδης - Λέφας με το Peugeot 306, Μπαξεβανάκης - Μπαξεβανάκης με Honda Type-R στον πρώτο αγώνα του Παύλου ως συνοδηγός με τον πατέρα Αντώνη, Τριχίδης - Γεωργούσης με το Citroen Xsara, Λάκης - Καμζέλης με Opel Manta, Μόσχος - Περιστεργιαννού με Peugeot 205 και τη δεκάδα έκλεισαν οι Κούκας - Κούκας με Ford RS2000.

Οι Ανδρεάδης - Μαυρίδης εγκατέλειψαν στο δεύτερο σκέλος από ημιαξόνιο χάνοντας την ευκαιρία για ένα καλό αποτέλεσμα αφού στο πρώτο σκέλος σημείωσαν το δεύτερο χρόνο στην κατηγορία.

Στα 1600 έλειπε η συμμετοχή του Μπιλαδέρη και έτσι η μάχη που περιμέναμε δεν έγινε. Οι Σανιδάς - Κωνσταντινίδης με Peugeot 106 πήραν τη νίκη χωρίς να απειληθούν, σε ένα αγώνα που έχουν ξανακερδίσει.

Στις πιο πίσω θέσεις όμως το ενδιαφέρον και οι μάχες ήταν έντονες. Οι τοπικοί Γκάλφας - Νανόπουλος πήραν τη δεύτερη θέση με το Peugeot 106 στα χρώματα του R40 οδηγώντας στο όριο και λίγο πάνω από αυτό... σημειώνοντας ένα πολύ καλό αποτέλεσμα μετά από τον περυσινό αγώνα που ήταν και ο τελευταίος τους.

Η μάχη για την τρίτη θέση του βάθρου κρίθηκε στα δέκατα! για τους Κυπαρισσά - Καρλιώτη που έκαναν τον πρώτο απροβλημάτιστο στεγνό αγώνα με το νέο Peugeot 106 και ήταν αγώνας δοκιμής για πλήρωμα και αυτοκίνητο.
Την τέταρτη θέση πήραν οι αδερφοί Δημητρίου με διαφορά μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου! ενώ είχαν και μια μικροέξοδο στο δεύτερο σκέλος που τους κόστισε.

Την πέμπτη θέση πήραν οι Αναγνωστάκης - Χάψας με το Suzuki Swift που δε βολεύεται στην ανηφορική διαδρομή και ακολούθησαν οι Κουτσουμπίδης - Παπαδοπούλου που συνεχίζουν το φετινό τους ντεμπούτο με Citroen Saxo και οι τοπικοί Δημούλας - Κουρνιώτης με VW Golf.

Στα 1400 οι μάχες των τοπικών ήταν στο.. ημερήσιο πρόγραμμα με νικητές τους Μαυρίδη - Ζιάμπα με Daihatsu Charade που κράτησαν διαφορά ασφαλείας από τους Παρχαρίδη - Πάτρα που συμμετείχαν με ενοικιαζόμενο Toyota Yaris και πήραν τη δεύτερη θέση έχοντας από... κοντά τους νικητές.

Το βάθρο συμπλήρωσε η τοπική και νεανική συμμετοχή των Γεωργάκα - Μπέμπη με το λευκό Mini Cooper που έκανε ένα καλό και απροβλημάτιστο αγώνα προσφέροντας θέαμα.

Πίσω τους τερμάτισαν οι Βαϊτσίδης - Καπάρας με Peugeot 106, ένα νέο πλήρωμα από τη Βέροια και οι τοπικοί Σιώμος - Δεδούσης με ένα ακόμα ενοικιαζόμενο Toyota Yaris.

Ο τοπικός Μάστορας εγκατέλειψε από κομμένο ημιαξόνιο στο πρώτο σκέλος.

Ο αγώνας ολοκληρώθηκε όπως πάντα με τις απονομές στο φιλόξενο κέντρο "Μετόχι" όπου δώθηκε και το ραντεβού για την επόμενη χρονιά. Επόμενος αγώνας για το Κύπελλο Βορείου Ελλάδας είναι το Ράλλυ Σπριντ Ξάνθης στις 24 Ιουλίου, όμως νωρίτερα θα έχουμε και την πρωταθληματική ανάβαση Ζαγκλιβερίου από τον ΑΟΘ στις 3 Ιουλίου.

pdf Τελικά αποτελέσματα ανά κατηγορία

Γκάλφας - εξωτερική κάμερα

Γκάλφας incar

Κυπαρισσάς incar

Slow motion video!
 

 

Σχόλια (2)Add Comment
388
...
γραμμένο από johnjohn8, 07.06.11
Forza i lan.....Pali sarwse!!!!!!!!!!!!!!!!
64
...
γραμμένο από glf, 07.06.11
η καλύτερη φάση είναι να βάλετε να παίζουν ταυτόχρονα το πρώτο και το δεύτερο βιντεάκι smilies/grin.gif

Γράψτε σχόλιο
Πρέπει να συνδεθείτε για να στείλετε ένα σχόλιο. Παρακαλώ καταχωρήστε λογαριασμό εάν δεν έχετε έναν.

busy
Τελευταία ανανέωση ( 07.06.11 )
 
< Προηγ.   Επόμ. >
© 2017 R40.gr - Ράλλυ στον 40ο παράλληλο
Κατασκευή Ιστοσελίδας : AKtoWEB.com